سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دقت کردین چقدر عزاداری ها نسبت به قدیم فرق کرده ؟؟

اگه هنوز به اون پی نبردین برین و تو هیئت های سنتی و قدیمی شرکت کنین تا بفهمین فرق هیئت های قدیمی با جدید چیه ؟؟

چند چیز مهم رو که من دیدم و از نظر خودم غلط هست اینه که :

فکر کنم دیده باشین که میان تو این هیئت های جدید، یه مدت فقط ذکر میگن.

من خودم تا حالا دیدم که 40 دقیقه فقط این مداحه میکروفون رو میگره دستش و حسین...حسین...حسین .....

خب که چی ؟؟

مثلا میگه آب ... آب .... آب ....

خب بازم که چی ؟؟

تو کربلا آب انقدر مهمه ؟؟

سبک سینه زنی ها رو اگه دیده باشین، به تفاوت ها پی میبرین.

هیئت های قدیمی اکثرا بیشتر سبک سنگین و تک رو استفاده می کنن. اما برو تو هیئت های نسبتا جدید تر می بینی که همون اول شروع می کنن به شور ....

تازه باز این خوبه، اگه سبک سینه زنی ها رو بیبینی چی میگی. سبک طناب کشی، بیل زنی و ...

یا میان روضه ی باز می خونن.

بابا روضه باز حرمت داره، خب چرا هرکی از راه میرسه سریع روضه می خونه ؟؟ اونم باز ؟؟

بابا انقدر سفارش شده که روضتون رو باز نخونین باز این مداحا کار خودشون رو انجام میدن.

فعلا این چندتا به ذهنم رسید که براتون نوشتم. نظر شما چیه ؟؟

من اشتباه می کنم یا اونا ؟؟






تاریخ : یکشنبه 91/9/5 | 12:25 عصر | نویسنده : احسان | نظرات ()
.: Weblog Themes By BlackSkin :.